Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stavba-Prostor-Město "Dostavba městského bloku"
Langnerová, Karolina ; Zadražilová, Miroslava (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se snaží prověřit možnou výstavbu mateřské školy ve velmi stísněných podmínkách vnitrobloku tak, aby byly dětem umožněny důstojné první kroky ve vzdělávacích zařízeních a zároveň byly ekonomicky využity pozemky v centru města.
LABORARTORY BRNO
Trpělková, Lena ; Šupler, Libor (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Parcela se nachází na rohu ulic Milady Horákové a Koliště v centru Brna u velmi frekventované dopravní tepny na hranici brněnského malého okruhu v přímém dosahu parku Koliště. Základní objem je rozdělen na dvě hmoty, z nichž jedna uzavírá městský blok a druhá akcentuje nároží. Akcentace není docílena vertikálou, nýbrž horizontálou ve smyslu HMOTA HMOTA POMLKA HMOTA! Na základě analýz vznik menších ploch GALERIE na nároží a větších ploch LABORARTORY centra pro rozvoj umění. Umělecká laboratoř vytváří tzv. pozadí pro menší hmotu GALERIE. Fasády jsou materiálově sjednoceny ušlechtilým vápencem. Kontrast spočívá v odlišné dynamice rastru řezospáry budov.
DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská
Pavolová, Soňa ; Trefil, Zdeněk (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Polyfunkčný objekt s náplňou funkcie vzdelávacej (Pobočka základnej umeleckej školy Valašské Meziŕíčí) a komerčnej funkcie v parteri. Objekt napĺňa i funkciu obytnú.
Přestavba domu
Mironiuková, Iveta ; Vlček, Ing Karel (oponent) ; Vlček, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracována na úrovni projektové dokumentace pro provádění stavby. Tématem je projekt přestavby domu bývalé školy z roku 1890 v obci Třešť, který je momentálně nevyužíván. V budově se nově sloučí prostory knihovny, infocentra, multifunkčního sálu, ZUŠ a výstavní prostory. Projekt řeší přestavbu stávajícího objektu včetně sanace vlhkosti zdiva chemickou injektáží a novou přístavbu hygienického zázemí a únikové cesty.
Umělecká škola v Brně
Smička, Matěj ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Z dříve vypracované studie v předmětu AG32, vznikla následující bakalářská práce, která tuto studii dále rozvádí do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Téma práce má název Umělecká škola v Brně. Pro toto téma bylo uděleno místo stavby Kraví Hora, Brno, Veveří. Koncept byl do jisté míry ovlivněn svažováním terénu, který se snaží napodobit kaskádovitým umístěním objektů. Nedaleko pozemku se na severní straně nachází zahrádkářská kolonie, na jižní tenisové haly, na východní Budovu Z, Fakulty stavební v Brně a na západní park Kraví hora s hvězdárnou. Hlavní ideu tohoto projektu bylo vytvořit objekt za pomocí geometrie - výsledkem jsou tedy tři hmoty - výseče, které jsem získal průnikem několika různých kruhů a elips. Uspořádání objektů i střední amfiteátr ještě umocňují kaskádovitost. Škola má funkci vzdělávací s přidanou funkcí kulturně-vzdělávací, jelikož součástí je i polyfunkční sál a galerie výtvarného umění.
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Čučka, Pavel ; Vrbka, Jan (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Návrh polyfunkčního objektu na nároží nedaleko historického centra Brna.
ZUŠ Zábřeh
Kolářová, Veronika ; Pobořil, Lukáš (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je projektová dokumentace k třípodlažnímu částečně podsklepenému objektu základní umělecké školy, jejíž součástí je koncertní sál. Objekt se nachází ve městě Zábřeh a bude postaven ve stávající zástavbě ve středu města. Budova bude sloužit pro výuku a vzdělání celkem 500 žáků, koncertní sál je navržen pro 100 návštěvníků a 30 účinkujících. V suterénu budovy se nachází technické zázemí – kotelna a technická místnost, taneční oddělení a několik učeben. V 1 NP se nachází místnost pro vzduchotechniku, zázemí pro žáky a jejich rodiče, šatna, zkušebna orchestrální hry, jejíž součástí je nahrávací studio, zkušebna hry na bicí nástroje a několik učeben pro sólový nástroj. Koncertní sál se nachází také v 1 NP a je členěn na dvě části. Část pro návštěvníky, ve které se nachází pokladna, foyer, šatna a koncertní sál. V části pro účinkující jsou oddělené šatny a kuchyňka. 2 NP je z části vymezeno pro vedení školy – nachází se zde kancelář ředitele, sekretariát, sborovna, denní místnost pro učitele a učebny. 3 NP bude sloužit zejména dramatickému a výtvarnému oddělení, zde bude šest učeben pro sólový nástroj či zpěv. Základní umělecká škola má tři hlavní vstupy – vstup do školy, vstup do koncertního sálu pro návštěvníky a oddělený pro účinkující. Zázemí pro účinkující je propojeno se zkušebnou orchestrální hry. Pozemek je mírně svažitý, směrem k jihovýchodu. Na všech částech školy budou pultové střechy s mírným sklonem.
Revitalizace objektu tkalcovny - Jaroměř
Kopecký, Marek ; ing.arch.Klvaňa Jiří (oponent) ; Eliáš, Luboš (vedoucí práce)
Projekt zpracovává rekonstrukci staré tovární haly pro účely nové Základní umělecké školy v Jaroměři. Budova je situována ve středu města s dobrou dopravní dostupností. Zachování stávající nosné ocelové konstrukce a zděných obvodových zdí umožňuje velkorysé využití prostor a netradiční vnitřní členění. Vybavení budovy zahrnuje všechny umělecké obory a je kapacitně navrženo pro město Jaroměř a nejbližší okolí. Díky jednopodlažnímu řešení je objekt pojat jako částečně bezbariérový. Dokumentace je zpracována na dokumentace pro stavební povolení.
Umělecká škola v Brně
Králík, Ondřej ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Novostavba umělecké školy v Brně se nachází na severovýchodním svahu Kraví hory v blízkosti centra Brna. Koncept formování i umístění budovy vycházel z předpokladu, že zadaný pozemek bude přetvořen v park a samotná škola se stane jeho součástí. Hlavní ideou návrhu je ponechání co největšího prostoru okolní zeleni, která plynule navazuje na původní park na Kraví hoře. Tato myšlenka určila topografii objektu, jehož částečné zasazení pod zem umožnilo zpřístupnit střechu jak pro žáky, tak pro ostatní návštěvníky parku. Umístění objektu na pozemku je řešeno tak, aby objekt školy tvořil společně s planetáriem vzdělávací komplex zasazený do centra postupně vznikajícího parku na Kraví hoře. Hlavní komunikační prostory jsou umístěny v jednopodlažním kvádru s velkorysou konstrukční výškou. V jihozápadní části je skrytý pod zemí a směrem na severovýchod pozvolna vybíhá ze svahu. Z této hmoty vystupují tři organicky tvarované objekty. Střecha hlavní části je díky zapuštění do terénu zpřístupněna ze všech stran a stává se tak součástí parku. Světlíky osvětlující prostory spodní haly člení prostor střechy a tím vytvářejí místa k sezení. Třípodlažní část budovy je zastíněna pomocí předsazené fasády tvořené z potištěných skleněných panelů. Díky tomu je zajištěno příjemné vnitřní klima a zároveň toto potištění abstrahovanými uměleckými díly podtrhuje funkci budovy.
Umělecká škola v Brně
Hlubinková, Monika ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem projektu je návrh novostavby umělecké školy v lokalitě Brno-Střed, Veveří. Pozemek se nachází v klidové oblasti Kraví Hora poblíž Hvězdárny a planetária Brno. Návrh spočívá v zachování klidové oblasti vytvořením parku, jehož součástí je navrhovaná umělecká škola. Fasáda školy je tvořena perforovaným ocelovým pochromovaným plechem. Zvolením tohoto fasádního prvku jsem chtěla docílit propojení a splynutí budovy s okolní přírodou. Objekt je složen ze dvou rozdílných hmot, které jsou vzájemně sjednoceny předsazenou fasádou. Tato celistvost je narušena třemi vstupními halami, které mají zasklenou fasádu. Budova je funkčně členěna na 3 části – vedení školy, výuka (umístění jednotlivých oborů), reprezentativní část (sál, kavárna, výstavní prostory), které jsou vzájemně propojeny. Celý areál umělecké školy slouží k odpočinku, výuce a rozvíjení svých uměleckých dovedností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.